Day 64 of 118

1 november 2015 - Sackville, Canada

Hi there!

Inmiddels alweer over de helft!!! Het gaat super snel :) Heb de afgelopen twee weken weer genoeg leuke dingen beleefd!

Zo heb ik paardgereden op een stal een stuk verderop, er gaat elke week een groepje maar helaas heb ik (meestal) elke week tot laat les dus kan ik niet mee. Maar deze keer had ik maar een halve les dus kon ik een keer mee! Het was erg leuk, het paard dat ik uit het land haalde sprong al over de greppel heen omdat ie niet door het water wilde maar dat zou Gastane ook doen haha. Mocht ook op dit paard rijden, Stanley genaamd. Het was allemaal western dus daar moest ik wel even aan wennen maar het is allemaal goed gegaan haha. Die week ook naar de hockey game gegaan van het meidenteam van school, helaas niet gewonnen maar wel leuk om weer een keer een hockey wedstrijd te zien.

Afgelopen week op donderdag naar de musical 'How to succeed in business without really trying' geweest die werd gehouden in het nieuwe theater in een nieuw gebouw. Het was een erg leuke musical met mooie liedjes en er speelden 3 jongens uit mijn klas in en een meisje uit mijn huis dus het was erg leuk om hun te zien acteren. Daarna begon natuurlijk het Halloween weekend! Dat is echt wel een ding hier dus op vrijdagavond was er al een Halloween diner in meal hall met bijvoorbeeld Witch Teeth (mais) en Pumpkin Eyes (worteltjes) en een speciaal dessert: Chocolate Extravaganza; van Chocolate Lollipops tot Chocolate Cheesecake dus dat was wel wat voor mij :) 's Avonds naar een Halloween Dance geweest en gisteravond eerst naar een feestje bij iemand thuis en daarna naar de campus pub. Leuk om te zien hoe iedereen verkleed was :) Zelf was ik beide avonden als Cowgirl (zie foto's) maar nadat ik vrijdagavond mijn korte broek aan had heb ik gisteravond toch maar gewoon een lange jeans aangedaan want het was wel een beeetje koud om er na weer terug te lopen brrr. Vannacht is hier de wintertijd in gegaan dus het wordt ook alweer aardig vroeg donker maar ook al wel een stuk kouder, ben benieuwd wanneer de eerste sneeuw gaat vallen! De Duitse exchange student is vandaag jarig dus we hadden er gisteravond natuurlijk al een drankje op gedronken maar vanavond gezellig zelf pizza gemaakt en we hadden birthday cakes gebakken en natuurlijk leuke cadeautjes gegeven :)

Het is niet een hele lange blogpost want naast de leuke dingen die we doen is het vooral ook erg hard studeren. Zo heb ik aankomende week weer een presentatie en een midterm. Maar na deze week lekker een weekje vrij! We gaan niet echt iets heel bijzonders doen maar wel een aantal leuke dingen gepland, dus daar gaan jullie zeker ook weer van horen!

Tot snel xoxo

1. Maritgen:
    2 november 2015
    Wat een supertijd heb je daar, Maaike! Leuk verslag en doorgaan met het volop genieten!