Day 1 of 118

30 augustus 2015 - Moncton, Canada

Hier zit ik dan, op de hotelkamer van het Delta Beauséjour in Moncton. Morgenochtend wordt ik opgehaald door iemand van school en dan kan het avontuur echt gaan beginnen!

Beide vluchten zijn gisteren goed verlopen, op de 7 uur durende vlucht van Amsterdam naar Toronto zat ik naast een meisje die net 4 maanden in Madrid was geweest, dus dat was erg gezellig! En de vlucht van Toronto naar Moncton duurde uiteindelijk maar 1 uur en 20 minuten, dus die was zo voorbij. Na wat vragen bij de border security in Toronto snel mijn bagage kunnen pakken en op naar de volgende vlucht, waarna ik ook heel snel mijn koffer weer had. En toen, op naar het hotel want ik was inmiddels wel gesloopt.

Nadat ik in maart te horen had gekregen dat ik aan de Mount Allison University mocht gaan studeren was er veel te regelen, maar vanaf morgen wordt het toch echt voor 4 maanden even mijn nieuwe school!

Via dit blog zal ik jullie op de hoogte houden van alles wat ik daar ga beleven, maar vandaag nog even Moncton verkennen!

Liefs, Maaike

1. Bianca:
    2 september 2015
    Leuk om te lezen Maaik!
    Xx van je trotse tantuh
  2. Tineke:
    6 september 2015
    Wat leuk om te lezen Maaike.